.: Masz kłopoty z logowaniem/pisaniem na forum? .:. Bezpieczeństwo :.

Ogólnomotoryzacyjne >> Gaz na ulicach

Stron w tym wątku: 1
neonex
nauka jazdy


Zarejestrowany: 03/01/2006
Wiadomości: 29
Miejscowość: Radom
Samochód: P12 2.0 /Grand vitara 2.0
jaki gaz do vectry 1,6 16v
      #277273749 - 01/08/2006 19:39

witam, mam pytanko mój znajomy ma problem z dopasowanie instalacji do swojego samochodu a mianowicie Vectry B 1,6 16V 1996r
Jedni mówią mu że zwykła instalacja będzie dobra inni że tylko i wyłącznie sekwencja
sprawa jest dość pilna, mogę liczyć na waszą pomoc/informacje/opinie???
Będę bardzo wdzięczny!!!!!!!!!!!!


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
stilo_kielce
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 13/10/2003
Wiadomości: 2403
Miejscowość: Kielce
Samochód: Bmw e36 328 compact rally
Re: jaki gaz do vectry 1,6 16v [Re: neonex]
      #277273832 - 01/08/2006 19:56

> witam, mam pytanko mój znajomy ma problem z dopasowanie instalacji do
> swojego samochodu a mianowicie Vectry B 1,6 16V 1996r
> Jedni mówią mu że zwykła instalacja będzie dobra inni że tylko i
> wyłącznie sekwencja
> sprawa jest dość pilna, mogę liczyć na waszą
> pomoc/informacje/opinie???
> Będę bardzo wdzięczny!!!!!!!!!!!!

Wystarczy dobrze założona i wyregulowana intalka II generacji. Przy obecnych cenach sekwencji oraz o mozliwych podwyżkach gazu nie opłaca sie inwestować...

--------------------
ONBOARDY i FILMY


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
neonex
nauka jazdy


Zarejestrowany: 03/01/2006
Wiadomości: 29
Miejscowość: Radom
Samochód: P12 2.0 /Grand vitara 2.0
Re: jaki gaz do vectry 1,6 16v [Re: stilo_kielce]
      #277274205 - 01/08/2006 20:50

> Wystarczy dobrze założona i wyregulowana intalka II generacji. Przy
> obecnych cenach sekwencji oraz o mozliwych podwyżkach gazu nie
> opłaca sie inwestować...

tez tak mi sie wydawało, ale rózżi gazownicy mu mówią. W jednym zakłądzie powiedzili że zwykły gaz będzie niestabilny i odrazu mówią że nie dadzą mu gwarancji. Wszędzie twierdzą że tylko sekwencja, ale cos mi sie wydaje że tu poprostu chodzi o wyciągniecię kasy, dzięki za info i prosze o dalsze propozycje


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
stilo_kielce
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 13/10/2003
Wiadomości: 2403
Miejscowość: Kielce
Samochód: Bmw e36 328 compact rally
Re: jaki gaz do vectry 1,6 16v [Re: neonex]
      #277274371 - 01/08/2006 21:11

> tez tak mi sie wydawało, ale rózżi gazownicy mu mówią. W jednym
> zakłądzie powiedzili że zwykły gaz będzie niestabilny i odrazu
> mówią że nie dadzą mu gwarancji. Wszędzie twierdzą że tylko
> sekwencja, ale cos mi sie wydaje że tu poprostu chodzi o
> wyciągniecię kasy, dzięki za info i prosze o dalsze propozycje

POpytaj się jeszcze kolegi sztywnego13. On jest prawdziwym fachowcem w kwestiach LPG. Na pewno ci doradzi... Chociaż podejrzewam, że potwierdzi moją opinię

--------------------
ONBOARDY i FILMY


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
kszysztow
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 01/07/2006
Wiadomości: 1046
Miejscowość: Warszawa Wesoła
Samochód: Bravo II 1.6MJ
Re: jaki gaz do vectry 1,6 16v [Re: neonex]
      #277277161 - 02/08/2006 11:04

> witam, mam pytanko mój znajomy ma problem z dopasowanie instalacji do
> swojego samochodu a mianowicie Vectry B 1,6 16V 1996r
> Jedni mówią mu że zwykła instalacja będzie dobra inni że tylko i
> wyłącznie sekwencja
> sprawa jest dość pilna, mogę liczyć na waszą
> pomoc/informacje/opinie???
> Będę bardzo wdzięczny!!!!!!!!!!!!

zdecydowanie wystarcza insalacja II generacji! zwłaszcza jeśli w aucie jest metalowy kolektor ssący! możesz podpytać majstra od gazu o instalację nie sekwencyjną ale na tzw. listwie wtrysku ponoć nie zła sprawa ale sam jeszcze do końca się w to nie wczytałem - pozdro

--------------------
Bravo 1.6 MJ (105KM)

STUDIOCAM Warszawa - Wideofilmowanie - śluby, wesela, imprezy okolicznościowe


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
kszysztow
mistrz kierownicy


Zarejestrowany: 01/07/2006
Wiadomości: 1046
Miejscowość: Warszawa Wesoła
Samochód: Bravo II 1.6MJ
Re: jaki gaz do vectry 1,6 16v [Re: kszysztow]
      #277280261 - 02/08/2006 20:15

tzn chodzi mi o wtrysk liniowy a nie o listwe ...

--------------------
Bravo 1.6 MJ (105KM)

STUDIOCAM Warszawa - Wideofilmowanie - śluby, wesela, imprezy okolicznościowe


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
sztywny13Moderator
gazownik


Zarejestrowany: 08/03/2003
Wiadomości: 4631
Miejscowość: Tarnów
Samochód: FSO
Re: jaki gaz do vectry 1,6 16v [Re: neonex]
      #277283898 - 03/08/2006 13:25

> witam, mam pytanko mój znajomy ma problem z dopasowanie instalacji do
> swojego samochodu a mianowicie Vectry B 1,6 16V 1996r
> Jedni mówią mu że zwykła instalacja będzie dobra inni że tylko i
> wyłącznie sekwencja
> sprawa jest dość pilna, mogę liczyć na waszą
> pomoc/informacje/opinie???
> Będę bardzo wdzięczny!!!!!!!!!!!!

II gen sprawuje się się nieźle

--------------------


Opcje: Wydrukuj   Dodaj do Przypominajki!   Powiadom moderatora  
Stron w tym wątku: 1



Dodatkowe informacje
0 użytkowników i 2 anonimów przegląda aktualnie ten kącik.

Moderator:  sztywny13, Nuki_tsw 

Drukuj wątek

Twoje uprawnienia na tym kąciku
      Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
      Nie możesz odpowiadać na wiadomości
      Korzystanie z HTML jest wyłączone
      Korzystanie z UBBCode jest dozwolone

Ocena:
Wgląd w wątki: 373

Skocz do

Webmaster | Regulamin AutoKącik.PL

Powered by UBB.threads™ 6.5.2

Generated in 0.011 seconds in which 0.003 seconds were spent on a total of 12 queries. Zlib compression enabled.

.: Masz kłopoty z logowaniem/pisaniem na forum? .:. Zarządzanie cookies .:. Bezpieczeństwo :.
W serwisie AutoKacik.PL wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.